Det är dags för fredagsmys.

Shit vilken dag.. Ska bli skönt att bara få sitta inne på bion ikväll och ta det lugnt. Uppe 05.30, prov i psykologi, har fått urinvägsinfektion (det gör så ont så att jag har grinat), sen första dag på jobbet som "simlek ledare".. Som tur var så har jag fått medicin och tagit 2 treo brusabletter och 2 st alvedon brustabletter så det har dämpats väldigt mycket. Men jag går fortfarande runt och trycker på magen för att se om jag är kissnödig.. Buhu. Läkarbesöket tog min gymtid så det vart ingen träning idag heller, söndag hårdträning alltså. Fast det ser jag igentlingen fram emot.


Just nu är min baby helt naken i min dusch, jag fick inte följa med in tyvärr.. tråkmåns. Men shit vad jag saknat honom, finally friday! Ska se bio vid nio, det blir premiären på The ugly truth, I just love Katherine Heigl and Gerard Butler is beautiful. Nu blir det chips, arrivederci!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå ut och gå några gånger i veckan? Ringer dig imorrn vettja!

2009-09-14 @ 19:48:52
URL: http://futuresexlovesound.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska också se den på bio någon gång.

2009-09-21 @ 17:28:04
URL: http://Sota

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0