Don't stop what you're doing to me

Polo med gladiator kuddar, den mest intressantaste och slugaste sporten ever made.
Gymet idag med Sean, det var ju ett tag sen. Både sen man tränade och sen man träffade den nissen.


Middag vart väl ett glas med juice med iblandat spirulina och mesquite pulver, en kopp te, ett ägg och en äcklig skål med yoghurt, knäckebröd, havregryn och kanel.. Som faktist bara ligger och strirrar på mig just nu och undrar varför jag ens la upp den i en skål. Om det var någon som undrade, så känner jag mig lite generös av att dela med mig av min middag som jag fick äta själv. 

Och det var sista meningen för ikväll, arrivederci sweets.


Kommentarer
Postat av: Zylvania

sv: följer du länken i inlägget så kommer du till tjejen på bilden som gör & säljer sådana. :-)

2009-10-01 @ 20:45:53
URL: http://zylvania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0