Long serious conversation with Isabella

Min mage gör ont! Är jag på smällen kanske? Haha just jokin', käkade ingen middag igårkväll så därför har jag magont. Har pluggat matematik fucking C idag, världens bästa Sarah har hjälp mig, thanks love! Vi satt i 2,5 tim, jag hade gjort en halv sida.. Ser ni, jag behöver hjälp.

 

Fredagen var så mysig med min baby, middag i stan och sen gos hemma hos honom. Love it, everytime. Lördagen vart ju som den vart, jag hade jädrans roligt må jag säga, the time I remembered, men senare mot midnatt vill jag dock inte ge några kommentarer. Bortsett från att jag älskar min pojkvän mer än mycket annat, mer än allt annat.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0