Oh baby.

DETOX DAY 2.
Frukost, pepparmintte och juice med spirulina pulver iblandat. Mellanmål, froosh med smak mango och apelsin (en smoothie) Lunch, en liten tallrik rivna morötter och en banan. Middlemeal, chiqita smoothie smak mango apelsin. Just nu? Pepparmintte med massa honung.
Igårkväll när jag tvättat bort ansiktsmasken och bortat gaddarna, plockar min käre far fram mackor och som pålägg en jättegod bratwurst (stavning?) Jag som är så van vid att äta precis vad jag vill, tar två små skivor och sätter mig i soffan. Det tar ett tag.. efter en kvart hoppar jag upp ur soffan och frågar högt "Varför åt jag korv för?!" Haha, hade helt glömt bort att jag gick på detox, stupid cupid.






Ska dricka upp teet, sen blir det prommis med Johanna och Ebba! Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0