Oh it's taking over me

DETOX DAY 3.
Frukost, juice med iblandat spirulina pulver, en banan och en kopp med blåbärste. Lunch (matlåda!) qinoua, herrkuvert (gröna skaker?) och fetaost. Skippade mellanmål och drog dirr till gymet och sprang i 40 min. Innan det så vart det styrke träning, damn I think I am the svagaste in the gym..  När jag kommit hem så vart det 2 ägg, en froosh smak mango och apelsin. Snart blir det pepparmintte och en asgod middag. Broccoli, tomater och mozzarella i ugn.. smaskens!
Humöret idag då? Jo jag blir kissnödig väldigt ofta, och jag ä hur trött som helst. Det känns nästan som att jag drömmer mig igenom hela dagarna för att jag är så trött! Eller så beror det på skolan, hur mycket plugg som helst just nu som väntar..uhuu.


Vill bara skriva också hur mycket jag vill lägga mig i soffan med Simon just nu, jag vet att han aldrig läser min blogg. Men just nu bara saknar jag honom jättemycket, ooooooooh.. Ibland undrar jag faktist varför han inte ligger i min säng varje natt. Ska kolla teet, arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0