OHYES.

DETOX DAY 4. Fortsättning..
Efter lunch vart det inte så mycket mer på några timmar, men när jag kom hem tröck jag ner 2 ägg. Till middag vart det 2 ägg till, ett glas med juice iblandat med havtornpulver och mesqite pulver.


Jag kände mig som ett barn på julafton idag! Leveransen som mami gjorde ifrån våran nya favorit hemsida Rawfoodshop.se kom hem idag! Massor av godsaker och kärlek i en låda, wunderbart. Havtornspulvret och Mesqite (meal) pulvret kom därifrån, havtorn är ju bär så det är ju väldigt vanligt. Men Mesqite, oho, min nya kärlek. Man blandar bara i 1 tsk i vilken flytande vätska som helst, sen stoppar den din hunger känsla under 4-6 tim. Det kan användas som glutenfritt "mjöl" om man bakar, fast det är nyttigt liksom. För att inte tala om cacaobutter burken, (kärlek i en burk) jag skulle kunna äta mig ur den burken på en fredagskväll lätt! Bilder och mer "specificerad information" om hela beställningen kommer någon annan gång. Måste nog fortsätta plugga nu, arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0