I should never think

And save your soul
Save your soul
Before your to far gone
Before nothing can be done


Sitter och försöker trycka in mitt tal i huvudet, har nationella provet i svenska B imorgon, ska hålla ett tal om kärlek. Om hur tiden påverkar våran kärlek, att vi bara vill hinna med och samtidigt som vi stressar stöter vi bort kärleken p.g.a ångest för att inte övervinna tiden. Undra om jag lägger upp talet sen, eller kanske små delar av det. Jag är kär i kärleken det är en sak som är säker iallafall.


Lyssnar på Twilight musik, nu tror alla att jag är en sån nörd, och jaha vadåra? Filmen är bra, Robert Pattinsons ansikte är vackert och jag älskar Kristen Stewarts haka, vadåra? Sen har jag helt missat att Robert Pattinson har en fantastisk röst? Hallå? Jag sitter här och ryser medan han sjunger, förjävligt vad perfekt jobb gud har gjort där alltså. (bortsett från kroppen)

Lyssna och njut brats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0