Imitation

Vaknade upp imorse med solen i ögonen, och tänkte, ahhh skönt med lördag. Så kom jag på att det var söndag, blä vad trist! Igår spenderade jag med Ebba, myspys. Men jag var jättetråkig eftersom jag var hur trött som helst, jag hade jobbat den dagen men jag var så trött så att mina ögonen rullade, kl 11! Har jag gått och blivit pensionär eller? Tummen ner för att vara trött. Jag vill vara trött när jag ska sova, inte på en lördagkväll när man ska sitta uppe hela natten, buhu.


Tänkte bege mig till min brat senare också, vill kramas och garva gärnet åt "Hem till midgård" ha!


Den här veckan blir det för mycket plugg och asnajsträning, men det som är mest sämst är nog att Simon är borta hela nästa helg. Brat alltså. Nej nu måste jag hitta på något vettigt, arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0