Jippie

Och varför började man nautrvetenskap för? Plugg, plugg och mer plugg. Kan man inte bara bli rockstjärna eller något sånt där roligt? Nehepp, livet var inte så lätt som jag trodde alltså.


Min helg har vart full med jobb och trevligheter. Jag har faktist träffat min lilla Nattus! HOjojojoj vad länge sen vi hade hängt med varann, hon har inte vart hos mig på 2 år! Om man räknar ifrån igår, hehe. Men det ska det bli ändring på, oh vad glad jag blir.


Sen har ju Ebba haft sin första arbetsdag på Notholmen, ah vad lyx! Ett perfekt sommarjobb ju, så fika där mycket i sommar brats och gör Ebba glad! Men nu ska jag faktiskt sätta igång lite mer te, oh vad gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0