Mi vergogno il mio tesoro

Söndag, solen skiner men det gör inte Bella. Det är skola imorgon, ha! otroligt hur mycket jag inte tycker om skolan, läskigt nästan. Jag vill bara åka hem till min Simon och skratta och kramas, but no, sometimes I may be to much, sometimes not in a pretty way.


Det var kalas med gänget igår, trevligt. Men jag har märkt en sak, på sista tiden, senaste halvåret, har jag fått en lätt ångest när jag är full. Jag tycker faktist inte särskilt mycket om att vara packad, full eller överhuvudtaget påverkad av alkohol. Det är jobbigt att fokusera, man är klumpig och säger konstiga saker, where's the fun in that? Jag har tappat suget efter just det roliga i det, eller så har jag bara gått och blivit tråkig. Inte för att jag dricker särskilt ofta eller mycket, men nu får det vara på ett tag. Ha, märks det att jag har tråkigt eller? Vilket känsloladdat inlägg, spännande.

Nu ska jag glo på den här skärmen ett litet, eller långt, tag till och kanske hittar något som sysselsätter mig! Hoppas kan man ju alltid göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0