A milli

Kom hem igårkväll, tvingade Ebba att komma över på ett glas rosé. Vi letade i längtan och onödan efter mina silver bling örhängen som jag skulle kunna ha på mig hela resan i turkiet som jag ska till snart. Men icke, mycket mödan för lite bröd. Haha va?

Att gå upp klockan 11.17 är ett tufft jobb, men att gå upp kl. 05.50 är inga problem. Åkte med far och mor till jobbet, frukost och latte, wunderbart. Jag vill faktiskt börja skolan, det kommer bli så galet kul och skönt.
Städade kliniskt rent hela min mosters lägenhet, hon kommer inte se det minsta spår av att jag har knarkat sönder hela väggarna, jag vet inte om katterna avslöjar något på deras ögon, jag är givmild och delar gärna med mig av kockset. Hur ska jag annars skaffa kompisar?
Lunch med mami, delade på en fräsch Pizza på vapiano och ett varsitt glas rosé, med en fin avslutning av en latte. Men för tillfället sitter jag ensam och lyssnar på min enda vän, musiken, och försöker leka proffisionell på photo shop. Nu är det hög bas och jag ska göra en kopp te till min badring.
Arrivederci brats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0