Buena notte

Ligger i sängen ensam hemma och försöker sova, jag har hört 3 ggr att det knakar i mammas och pappas rum som ligger brevid, men jag tror att det bara är fysik, tyngd och massa som samarbetar. Skönt att katten sover hos mig iallafall, har tv:n igång på nedre våningen och min balkongdörr öppen så att jag hör ljud. Jag kan seriöst omöjligt somna när det är helt knäpptyst och jag är helt ensam. Då brukar jag andas högt och somna till det iaf, haha hur ska det gå när jag flyttar hemifrån?

Ne, jag ska försöka tänka på annat, boken jag läser, som är bäst (om jag kunde drömma, twilight 1) vad ska jag hitta på imorgon? Och hur ska jag skaffa ihop 6lax på 2 veckor, good question.

Men är det inte lättare att somna med någon annan? Spelar ingen roll om man vet att om det kommer någon eller något så är man trygg endå, eller det känns som det iallafall. Jag måste skaffa en hund, no 'fense kitty cat, men en hund skulle säga till om det kommer någon, inte spinna. Arrivederci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0