So quite, feeling so quite

Hade det mys med Jullis och Amandis igårkväll i lägenheten, vi satt med choklad och lakrits och suktade efter Jude Law som är en av The most beautiful man alive. Yeye, Amanda sov kvar och vi tjattrade tills klockan vart alldeles för mycket. Fick ungefär 4 timmars sömn, ha. Var fotograf på en begravning idag, själva begravningen var fin och det var mycket sorgligt. Jag är tyvärr fräck och skriver att det inte är lika sorgligt att dö som att leva kvar. När frun Kerstin gick fram till kistan i kyrkan, då brast det. Det måste, det måste bara vara så hemskt att förlora någon som man levt med, någon som man älskat så länge och så mycket.
Bara för att jag är jag, något som jag nästan tycker är lika sorgligt är fotografierna som togs.. Hur kan jag vara så värdelös på att fota? Suck..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0