Babyface Bella

Jag vet att jag har ett babyface och att jag är 1,64 kort. Jag brukar ofta, eller när man väl kommer fram till att gissa vilken ålder jag, isabella, är i blir den alltid yngre än vad jag vill att folk ska säga. Tro att jag är 18 eller 20 när jag bara är 17 vore ju inte helt fel, se äldre ut är ju roligt!
Nu i julas när jag var på lussefika på min 10 åriga lillasysters skola så kom det fram en mamma till mig och sa "Storasyster okej, jamen vilken klass går du i då? 8an eller 9an?" så svarade jag med en suck att jag går i 2an i gymnasiet.. Jag har fler historier om mitt babyface, men idag fick jag ett mail som fick mig att tänka på det här.




Ni som inte ser vad det står, de söker alltså folk som vill se yngre ut. Men de kanske vill ha folk som inte vill se yngre ut fast gör det endå? Vad sägs?

Kommentarer
Postat av: Ebbz

Hihih ja jag såg det nu :D Yay! Fina bilder! DU, jag måste ha dig nån dag i veckan om du har tid? What do jo say? ;)

2010-02-08 @ 20:53:42
URL: http://ebbelini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0