Bugger off

Morsan och farsan kom precis hem, först ryter dom till om att "det räcker" när jag helt vanligt pratar med min lillasyster, jag frågad t.o.m henne om vi tjaffsade, hon svarade sjävklart nej eftersom det inte var det vi gjorde.
Sen hjälper jag till att lägga in nyköpta saker i kylskåpet, så börjar dom prata om att det är så mycket skit just i kylskåpet. Då tänkte jag "hum, jag kanske kan städa det?" så tar jag ut 2 lådor och frågar, "men som de här sakerna?" Så börjar dom ryta till igen om att "Det där är mina saker skit i dom, bla bla bla, rör inte mina grejjer jag har hand om det, det är så mycket skit överallt". Så la jag tillbaka sakerna och sket i att hjälpa till, så får man skit för det också. Det är kul att vara hjälpsam i mitt hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0