Damn your so..

Ska till gymet ikväll med mami och papi, fan vad skönt. Har saknat stället i 4 dagar nu, skämtosido.

Sitter här i skolan, lite längre framför sitter 2 peeps som jag var på fest hos i vintras, det sög. Johanna och Ebba var med, korvfesten you remeber? Lite kul, okej inte särskilt men lite kul att de tjattrade som höns när vi var där sen så om man ses i skolan så har man helt plötsligt glömt bort att man träffats, och jag lovar they weren't that drunk as the thougt they were, ha! Kul vad alkohol kan bidra till, du kan låtsas vara någon helt annan en hel kväll, sen kommer du tillbaka till ditt "vanliga" jag när du är nykter. Alkohol kan vara som en slags täckmantel alltså, hehe kul att filofisera lite med mitt blonda hår. Ibland känns de som att mina hårrötter sitter lite för långt in. Påtal om ingenting. Jag ska sluta babbla nu, arrivederci.


Kommentarer
Postat av: Ebbz

hahah illa du får slå dom i nacken och säga tja! ;)

2010-02-09 @ 15:41:44
URL: http://ebbelini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0