Fatigué

Det har bara snurrat i huvudet hela dagen, är så trött på att vara trött! Jag ska börja köpa piller som piggar upp. Det är inget fel med humöret, men är bara allmänt trött, sömnig. Känns som att jag går i sömnen ibland i skolan för att ögonen inte gör som jag vill, allt som jag ser känns som att det är uttaget av en dröm. Inte för att jag går runt och drömmer om skolan, mer att jag är så trött på den att jag kanske just sover under tiden jag är där. Je ne sais pas.

Åt lunch på latte house idag med Elin, Issa (finally!) och 2 av hennes klasskompisar, Linnea och Sara var det nog. Då snackade jag och Elin om att gå bartenderkurs utomlands efter gymnasiet, vore inte det perfekt? Kostar 15000 och uppåt, några är t.o.m garaterad med jobb efter och lägenheter och grejjer! Jag vet att det är populärt och att det är svårt att hitta platser, men ändå? Någon som är på? Italien? Frankrike? Miami? Kanske bara gotland?


Jaja, vad är en bal på slottet. Arrivderci.

Kommentarer
Postat av: Ebbz

I'm in honey! Fett kul med bartenderskola! Har faktiskt funderat på det... :) pösssssss

2010-02-08 @ 20:50:33
URL: http://ebbelini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0