I'll follow you 'till you love me

Sitter här i skolan och lyssnar på min framtida fru, candy girl eller bara husdjur, Miss Gaga. Anna kommer snart för att göra sällskap med mig och min lunch som består av, HA! Nu trodde ni att jag skulle skriva nd vad jag ska äta men det tycker jag bara är fånigt, så det delar jag inte med mig av.

I trean ska jag välja bort Ma E, eftersom jag hatar matematik och för att det finns ingen sämre på just det ämnet än jag. Om man söker på google "sämst i matte" eller "jag förstår inte matten" så kommer det upp en bild på mig, det kunde ha gjort det iallafall. Eller det kanske borde? Yeye, ska kanske välja till att jag kan gå franska steg 3 i ett år? Hälsapedagogik, eller företagsekonomi, eller Italienska steg 2? Help me.

Nu kom Anna så jag ska vara lite social. Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0