Maria

Var och tränade iXumba för ett tag sen, 20 till 21 varje tisdag. Underbart säger jag bara, ett helsvettigt pass där jag får dansa av mig, bara släppa loss och vara helt crazy för en hel timme. Idag var Ebba och min lillasyster med också!
Det är verkligen härligt att vara ledare i det här, det roliga är att jag hade inte planerat in alls att jag skulle bli det. Jag fick ett mail om en anmälning till att bli instruktör i iXumba och jag svarade ja innan jag ens läst vad det faktist var jag gav mig in på. Sen så sitter jag här, och har redan haft 3 pass och har inga planer på att lägga av. Skönt hur man kan överaska sig själv ibland.

Lite äckligt, men jag tror inte att jag för det första orkar hoppa in i duschen eller för det andra hoppa i säng alldeles dyngsur och försöka somna i kylan?.. Jo det blir nog en snabbdusch kanske. Buena Notte.

Kommentarer
Postat av: Bastis!

AAAAAAW! Nastan sa att jag borja grata! JAG SAKNAR DIG MER!!! LOOOOOOVE YOU!

2010-02-23 @ 22:19:04
URL: http://stephaniejf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0