Ordinary

Hela förra veckan var helt fullspäckad med jobb, träning och skola..
Igårkväll ledde jag ett pass i iXumba, det var skitkul! Jag dansade tills hela ansiktet rann av svett, hojojoj hoppas det blir mer av sånt!

I lördags var det melodifestivalskväll hos Ebba, Julia och David var också med och myste. Sämsta var nog det där rockbandet, som inte ens var ett band, typ. Ett helt band med trummis, elgitarr bas och hela köret, så är det bara sångaren som får uppträda? Vilken jävla typ, "Hej bandet, tänkte göra en låt, där jag bara sjunger, alltså ni får ju stå med på scen och så men.. jag sjunger bara" Kul kille. Ola's låt var bra, men my lord he is not pretty.

Nu är det måndag igen iallfall, börjar 12.30, segt. Tränar imorgon istället, är helt slut från igår. Ska snyta mig, arrivederci.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Isabella!



Super kult att du har kommit igång med dina iXumba-pass!



Var har du dina pass?



Monica

2010-02-10 @ 23:30:42
URL: http://www.ixumba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0