SL trafik, stop complaining

Alla verkar klaga på SL, ja det tog en jävla tid att ta sig till skolan, och hem, allt var panik och det var mer än för mycket minusgrader. Men jag hade inte ork att klaga idag, ja det är kallt, ja SL är inte bäst och ja skolan är aldrig rolig. Men ska jag verkligen behöva klaga ner på hela min dag bara för att bussarna inte går som de ska och att det är kaos i trafiken? Tänk om allt bara flöt på hela tiden, du fick allt du ville, du behövde inte göra något gång för att få något gjort, du behövde inte ens gå ett ända steg för att komma fram och du behövde inte ens känna något, verken frysa eller svettas, för att allt är bekvämt 24/7.
Jag säger bara en sak, livet är mer än så mina brats.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha word

2010-02-22 @ 22:55:22
URL: http://tillwecollapse.blogg.se/
Postat av: Linussigrun

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-10-26 @ 11:57:43
URL: http://linussigrun.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0