American cookies

OOoooooooooooooooooooooooh jag, smom, ebba och josefin bakade American cookies igårnatt. Omg, there so delicious. Har kvar idag också, sitter och smaskar i mig en just nu, it's good.

Ska bli skönt på ett sätt att börja skola igen, rutiner. Matrutiner, träningsrutiner och sovrutiner. Den här terminen ska jag kämpa som f*n för att nå mitt mål med utseendet, (nej jag vill inte gå ned i vikt, jag vill gå ned i massa och gå upp i muskler!) det skulle bara vara så himla häftigt att klara av att faktist trimma kroppen lite. (säger jag som sitter här och trycker i mig A.Cookies..) Men jo, nu jävlar, inget jävla beach 2010, hela 2010 och det som kommer efter! Nu ska jag dricka lite te, arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0