Blanda Edwardo

Okej jag gör ett nytt försök.

Skolan äger!.. Där ljög jag. I am such of a sinner.

Ligger i sängen med min lapotop till pärla och vill att Simon ska ringa upp. Helgen har varit slö och slapp som björnen i ide. Jag vill också.. Trodde jag var inbjuden på filmmys i fredags men icke, överakande så var det partaj och en uppblåst naken hårig kåt man slängdes upp och ned i luften. Folket var fulla och glada iallafall. Lördagen spenderades hos mig, Ebba och jag bakade sånna där goda kakor, mumsi. Sen kom svansarna Linus, Emil, Julia och David (observera ironin), jag trodde det var nog att träffas i fredags but whatever. Vi hade det super mysig, jag somnade och vaknade sedan upp med chips i munnen och att alla skrattade åt mig (obsevera att jag låtsas skojja men att det faktist hände) men allt var bra igen när jag fick kramas med min Simon. Fan, kan han inte kommer hit?


Nu har jag lite ont i armen, ligger lite konstigt och skriver. Buena notte bellos.

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: haha, tycker du? emma watson tycker dom flesta att hon är lik, kristen var nått nytt! :D

2010-01-26 @ 12:24:36
URL: http://flickansomkallasbecca.blogg.se/
Postat av: matilda

har fågestund på min blogg nu ställ gärna en/flera frågor till mig :)

2010-01-26 @ 19:38:51
URL: http://tildaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0