Give me a break

Hur fan kan det vara så att det redan är måndag igen imorgon? Hur i helvete. Ursh, jag låter så tråkig, men skolan är lite depp just nu. Inte snygg som Johnyy Depp, utan deprimerande.

Jag vill ha den där känslan som man kanske får en gång per år, eller millenium, kan variera. Att man har vart borta ifrån skolan så länge att man längtar tillbaka. Förstå att längta tillbaka till något som man är trött på? Uppskattning med ett finare ord. Jag har tappat uppskattning för skolan. Nu känns det bara som att vi kommer att fyllas med läxor och hemmasittandes ångest för att vi är försenade med något arbete eller bara inte kommer ihåg. Det är inte mänskligt att ha så mycket plugg..


Jag tror nog att Isabella behöver gå ut och fotografera, fan alla inlägg som hon skriver är ju urtrista.

Kommentarer
Postat av: Ebbz

Ryck upp dig! Snart är det helg = FEKKKKKKEEEE!

2010-01-26 @ 15:27:21
URL: http://ebbelini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0