Horhatten

Slet mig upp ur sängen idag med träningsvärk, hojojoj, gymet igår med Johannisen. Fast det är jätteroligt, ska försöka trimma till sig lite grann nu när man snart ska till Teneriffa, woho! Ska dit med min boytoy och hans härliga familj, tokmysigt!
Hoppas på en massor av fina bilder och kanske en sexig bränna. Kommer at ha med mig lapotopeno, kan väl blogga på kvällarna kanske. Måste ha med mig den för att kunna lägga in bilder iallafall.


Mah, idag blir det mer matte plugg, tror dock att jag får gå om matte C kursen, men fan varför ska man ge upp för? Sen blir det gymet med Johannaa igen, armar, mage och kondition blir det idag. Även om jag kör mage och kondition varje dag, wunderbart. Längtar tills man får lite resultat. Tror dock att det kommer ta minst en månad tills jag orkar springa mer än en timme igen.. Wunderbart! Ska göra lite mer te nu, arrivederci bellos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0