I bit my tounge, damnit

OK, fredag imorgon. Lång dag i skolan, boxning, städning, jag garanterar att jag stupar så fort jag får chansen att faktist sätta mig ned och bara stirra ut i intet. (Oh vad poetisk jag är). Jag vet inte vad det är med mig men jag är bara helt enkelt trött på, kan inte sätta fingret på det men jag är trött på någonting som säkert inte finns. JAG ÄR TRÖTT HELT ENKELT. Svårare än så var inte det, mystery solved.


Det där lät ju sorgligt, att jag ens publiserar något sådant deprimerande och sunkigt påstående, blä på att vara trött. Jag vill göra min kärlek till stjärnskottet Ke$ha officiell, hon äger inte Lady Gaga but I may cheat on Miss Gaga with this wonderchild.
Ke$ha "Got a bottle of water with whiskey in my handbag"

(Hade planerat att lägga upp bilder på den fantastiska Miss K, men min dator hade ingen lust/ avundsjuka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0