A fool for no one

Sitter i skolan, ska egentligen plugga Fysik, har prov idag, men det är inte roligt och varför slösa min dyrbara tid på saker som är tråkiga, undrar jag. Har iallafall börjat hosta nu, inte kul, kan inte springa längre.. promenerade på bandet igår på gymet i 10 min, kände redan då i halsen hur det började retas.


Våffeldagen idag iallafall! Ska bli mumsigt med våfflor, mer som ska göras idag är pysselshopping, yey! Har aktivitetsdag, Påskbus heter det, med korpen på lördag, och jag och Ebs står för det mesta eftersom vi är "grundare" så det blir hon och jag som tar över det ansvaret.
Har faktist en fullspäckad vecka, igår t.ex var det 107 sidor i en bok som jag läste ut innan lunch för att ha ett muntligt seminare om den efter lunchen, ha! Sen skynda till jobbet, sen gymet, sen marchera till Öfvre för att vara kattvakt (för det är verkligen svårt att hålla reda på hela 2 katter i en 2:a) Nej det är det inte, gosade mest med min elvis.


Ska göra en ny header snart, ska fota lite först, blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0