Dancing for dollars

Min helg skulle rocka, men den sög.. Killen flyr till stöten för skidresa, blir sjuk på en lördag, EN LÖRDAG?! Magsjuk dessutom, kräktes i ca 4 tim i sträck, jag la upp 2 veckors frukost, lunch och middag på några timmar. Fuck detox, det här gick ju som smort. Eller inte, jag kommer aldrig att bli bulimiker det är en sak som är säker iallafall.


Tisdag idag, trodde det var måndag, eller visste egentligen inte vad det var för dag överhuvudtaget. Om några dagar sitter jag på ett flygplan med min baby till Gran Canaria liksom, wunderbart. Men innan det är det massor av prov och jobb.. Skolan, seriöst? Vilket mer värdelöst tidsfördriv finns inte? Jag vill ju bara ta det lugnt ett tag va! Ingen annan?


Men måndagen, eller långsöndagen med Ebs var najs, OK var sjuk men jag behövde en långsöndag kände jag. Nu måste jag läsa ut en bok som är sämst, 100 sidor kvar. Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0