I'll be your angel

I måndags, igår alltså.. hojoj det här har vart den längsta dagen i mitt liv. Vaknade av mig själv kl 08.00 första dagen på lovet, städar hela huset från 09.00 till halv sex, då jag rusar över till Jossan och sminkelinkar mig, eftersom AMANDA FYLLDE 18 igår. Resturang och champagne, kalas till midnatt sen sova i 5 timmar, för att sedan gå upp, still drunk, åka till Nacka för att vara förskolevikarie till kl 17. And yes, I'm littery fucked up in the hed. Nej men jag vet iallafall vad jag inte ska bli när jag blir stor, och det är förskolelärare. Småbarn i all ära, men en hel bacillhärd som konstant grinar och stökar till, tack men nej tack.


Jag väntar på att Jossan ska komma hit till mig och ta en kopp te med trötta jag, myspys. Hittar ingen rolig bild jag vill lägga upp. Arrivederci brats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0