Please pretty miss

Har slappat hela helgen, jobb och mys, pretty nice actually. Tränade idag, kondition i 1 tim och 20 min, sen gick jag hela vägen hem, tog ungefär 40 min. Jag hann inte äta något innan jag gick hem, var hur snurrig som helst när jag kom hem sen ha, lite te och annat mums piggar upp.

Kilar vidare till Gran Canaria om 2 och en halv vecka med min elvis, wonderful! Ska bara sola och fota, hoppas det blir några egna kvällar, utan familjen, bara simon och jag, kanske en resturang, kanske mysa lite på stranden , i don't know. Det ska bli skönt iallafall!


Hoppas Julia ringer snart, vill göra något! Egentligen är jag för trött, men det är tråkigt att ha tråkigt. Arrivederci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0