Detox

Känner i ansiktet att jag fått sol hela dagen lång, underbart! Känns som när man var liten, ute hela dagen och bara chillat och sprungit runt, love it. Även om jag har haft mensvärk till hundra så har det vart en skön dag utomhus hehe.


Inne på min tredje dag med Detox, känner mig ganska hungrig ofta, men förövrigt så går det finemang! Vill rena kroppen från slaggprodukter, som allt kött som vi äter, det är inte dåligt men för mycket av något är aldrig riktigt bra. Allt godis, hello konserveringmedel/ämnen som vi aldrig kommer bli av med, jag kan göra av med lite av det lättare med detox. Slaggprodukter av alla slag är något som vi kan rensa med just detox, jag ska köra 10 dagar, alltså nästa onsdag är sista dagen, en hel veckan kvar. Men jag ska inte klaga, jag är ju inte besatt av verken godis eller kött. Eller kanske haha!
Detox får man heller inte kör mer än 4 ggr per år, som jag skrev innan, det är inte dåligt men att missbruka någonting är inte alltid det bästa för kroppen. Whatever, lite information om detox. Jag ljuger om jag inte säger att jag längtar efter spaghetti med köttfärs, eller en latte, eller en fet biff bara. Naaaaaaaaaaaajs, aja jag lider inte av det.

Arrivderci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0