Wake up sleeping beauty

Kom hem för en timme sedan från ett iXumba pass! Helt slutkörd! Det märks att jag har fuskat med både träning och kost på lovet alltså, phew vilken match det blev! Det brände i mina lår och svetten bara rann, sen när vi skulle "skaka tuttar", ni vet hur man gör, kände jag att jag knappt orkade i en halv minut, EN HALV MINUT! Det blir gymet hela veckan lilla bella! Hoppas jag hinner med lite boxning också. Inte vart på boxningen på 4 veckor nu, jag känner mig fett taggad att slå någon! Hah! Skämtade bara, men jag älskar att boxas, men bara själva träningen, inte att slå mot någon annan. (Jag får ju alltid stryk..) Ha! Skämtade bara, jag får ju aldrig... eller?


Tomorrow, Flottsbro med några i klassen. Jag är sämst på att åka snowboard även om det är det ända jag åkt, jag har åkt skidor 1 gång i mitt liv, och jag tror att jag började grina då faktist för att jag kom inte ens fram på platt mark.. Pathetic. Så jag bestämde mig att leka lite papparazzi and bring my camera to the party. I'll hope I'll see some famous brats over there, maybe Elin Kolam or Sarah Meshhjhjiiiihhiiinn Mojhheeehhh, rumphaaahhh.. Eller?

Arrivederci brats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0