Don't want your money

Det är för mycket plugg för att ha roligt de här sista veckorna i Jensen. Fytusan. Hade nationella i Ma D idag, hoppas så otroligt mycket på ett G, ni anar inte! Har fler prov framöver och hemprov och redovisningar, jag älskar att lärare sparar det bästa till sist..


På lördag fyller min moster 35 år ung, hon är den släktingen som liknar mig mest, samma längd, kropp, och hår, hon är bara mycket mer galnare än vad jag är. Man får ont i magen när man är med henne, man garvar tills man ligger ned ibland, ha! Hon är också den släktingen som älskar alla kläder, alla smycken och alla skor jag äger. En classic är när min moster säger "Give me your shoes bitch!" Och jag har så mycket kläder och väskor hemma hos henne som jag glömt, eller bara gett bort. Ett par skor som jag köpte, ett par högklackade gladiatorskor som jag hade längtat efter så länge på att få köpa. Så när jag köpt dom så märker jag att mina hälar glider ur efter jag typ tagit tre steg, så ger jag dom till min moster haha. Gissa om hon blev glad? Det kommer nog inte bli så svårt att köpa pressie till henne på lördag, bara lite shopping så är det klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0