Flug fula fluga någonannanstans

Kom till skolan tidigt idag, tänkte att jag kunde leta efter lite skolor och boka tid på synsam och kanske hitta lite nya låtar. Men icke, träffar Anna i trappan så frågar jag varför hon är så tidig? Så svarar hon att det är labb.. Gaah. Yeye, det gick snabbt, men man fick inte särskilt mycket hjälpk av läraren kan man väl säga.


Sono stanco del vostro animale domestico.


Efter vart det paddling med korpen gruppen, jättemysigt! Sen vart det jogging i skogen, så härligt. Men är det bara jag som är trött på alla flugor eller vad det nu är som är i skogen som man får i näsan eller i halsen när man andas så tungt? En fluga krashade in i min ena näsborre idag faktist, men han hann ut efter bara 0,0003 sekunder. Lotto unge, hade tänkt att snorta upp honom. Eller?



Här är en väldigt vacker bild på vackra jag när matematiken och jag har en konversation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0