Ingen vill veta vart du köpt din tröja

Vart i Barkaby med Simon och Ebba idag, har hittat en sjukt snygg skjorta och ett par svarta chinos till min elvis. J*vlar vad stilig han är i skjorta, det tråkiga är att han inte tycker att det är lika snyggt eller bekvämt.. Men fan, vi tjejer kan ligga ned en hel söndag för att vi partajat en hel lördag i 14 centimetare. Om man vill vara fin får man lida pin, eller hur? Men att ha på sig en skjorta kan väl inte vara så obekvämt? Eller jo, jag avskyr själv att ha skjorta på mig, stelt och svettigt. Nej nu får jag sluta, hoppas inte simon läser det här, ha!


Jag hittade en tröja med lite accessoarer på axlarna och ett par nya gladiator sandaler, jättesöta! Skönt att man äntligen kan ha på sig det utan att frysa, älskar gladiator sandaler. Ska köpa 2 par till. Ett par högre, om jag hittar ska de sitta upp till knäna, och ett par med heltäckande på smalbenet, sjukt coolt!

Lite glada bilder från förra veckan, jag och ebba välkommnar solen med en promanad i humlan med en coffee cooler i handen, huhu.





Kommentarer
Postat av: Ebbz

I luv coffee cooler! synd att man inte kan glida in till tc (tyresö centrum) för att köpa en...:(

2010-05-30 @ 18:22:33
URL: http://ebbelini.blogg.se/
Postat av: Ebbz

I luv coffee cooler! synd att man inte kan glida in till tc (tyresö centrum) för att köpa en...:(

2010-05-30 @ 18:22:55
URL: http://ebbelini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0