Rödrutiga kjolar på män

Hojojoj, inlägget innan är bara att glömma som en fjortisfest med för mycket alkohol. Allt var ett stort missförstånd och jag skäms över det. Ibland kanske jag borde läsa lite ordentligare, fy på dig bella!


Yeye, det är lördag och jag har jobbat och tränat idag. Igårkväll spenderade jag med gänget i tyresö, vilket pack. Hittade den här underbara låten, jag vill bara åka till irland när jag hör det här.




Ebba ska ringa upp snart igen, om hon inte somnar i soffan as usual. Jag har verkligen inte det där i mig, att somna i soffan eller bara gå och lägga mig mitt på dagen, ne jag vill vara vaken så mycket som jag bara kan. Det är ju helt underbart att vara vaken, i love it! Nej I'm shipping up to boston. Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0