Shipping

Söndag igen, jag känner mig inte särskilt duktig, men! Jag har skrivit en idrottsuppsats på 4 datorskrivna sidor, tvättat kläder och vikt, fixat lite disk, sedan tidigare idag har jag och Simon trallat runt i Farsta Centrum, och jag hittade en jacka direkt som passade honom perfekt! (Fast vad passar inte på den pojken?) Applåder för mig, eller något.


Dock var jag inte lika rolig igår, jobbade och tränade var ju skönt, men jag skulle åka till stan för att träffa Rebecca, men icke, sömnen tog över. Men för det första hade jag dubbelbokat, det är aldrig en hit. Glömde att jag tackat ja till en grillning.. men det vart ingen av alternativen (det där lät illa). Som skrivet, sömnen tog över, en tripp till min Elvis sedan somnade jag i hans säng, han hade kompisar över och jag låg och snarkade?! Det är någonting som är fel, är jag seriöst en pensionär? HJÄLP MIG NÅGON.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0