Strawberries

Nu vill jag bara ha sommarlov, sitta i solen och sälja jordgubbar med natta. Köpa sommarskor, bada, äta glass och inga bekymmer. Ohoho, lite småtips som jag läste i Cosmo från förra månaden.
- Alltså, lite tips om du ska till stranden och se så snygg ut som bara du kan vara!

- Ät isglass istället för choklad eller något liknande, på så sätt slipper du laktosen som kan göra dig svullen.
- Gå som en lejoninna som äger savannen över stranden (inte på alla fyra dåra..) det som pågår i ditt huvud kan ingen annan veta! Play with your mind.
- Gå runt hemma i underkläder, vi tjejer tycker om vårt ansikte för att vi ser det så ofta. Om vi går runt i underkläder oftare känner vi oss tryggare och snyggare!

Haha, tryggare och snyggare, det har jag inte hört förut, det stod faktiskt inte i Cosmopolitan. Det ska jag sikta mot, tryggare och snyggare. Jag är väl inte den som är särskilt besatt av att vara trådsmal, jag är inte i närheten att vara det och skulle aldrig klara av att äta så lite som de tjejerna gör, förmodligen, ha! Men isglass är faktiskt det godaste så ingen svullen mage här va, eller inte pågrund av laktos iallafall, ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0