Struck

Vart ute och sprungit i 45 min nu, skööönt. Ska bara dricka upp teet sen blir det sovdags. Men vad himlen är fin ikväll, alldeles lugn med moln som härliga lodräta penseldrag, tänk att det är sommar snart och då kan man titta på den hela natten. Wunderbart.



Haha en bild på moi från sommaren 09, tjejmiddag hos söta Josefin, det var faktist den natten då Michael Jackson dog. På tal om den natten också, ni som läst lite längre ned att jag somnar så tidigt. Den här natten hos Jossan gick jag ock la mig först av alla också! Men dock så kommer jag ihåg hur skönt det var att gå och lägga sig, plus att jag skulle jobba dagen efter (förvånandsvärt?). Haha, ibland har man sina stunder. Som den gamla Mcdonalds reklamen, som jag kollade på igår på Youtube.com, "Livet har sina goda stunder". HA, jag ska nog sova nu. Arrivederci brats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0