I will dance with cindebella

Sitter och njuter av mitt te, men det är inte rumba, jag hittar inte mina strumpor i den här pyttelilla lägenheten. Blir snart tokig, eller snarare sjuk eftersom det är iskallt här inne. Min moster som egentligen bor här har dragit för helgen och tagit med sig alla strumpor förutom en, och den försöker så gott den kan att värma min vänstra fossing just nu.
Lyssnar på gruppen Hurts som förövrigt suger, men den här låten Stay är inte så pjåkig after all. Nej nu skulle det passa med en strumpa och lite glass, en ebba att kolla på greys anatomy eller house med?
Mjaha, det blir nog en ganska ensam helg after all. Men inte ikväll, då kommer mina pinglor hit och super sig fulla innan de ska ut på krogen med Juliaaaaaaaaaaaa för första gången! Oho mys. Vart fan är mina strumpor? .. Brrrr kallt. Aurevoir brats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0