Keglevich vodka melon

Hemmafesten var galen, hade så stört kul, alla var så glada och härliga! Kommer väl inte ihåg allt men till mitt försvar så gör inte Christoffer det heller, huhu. Skolan börjar för alla lyllos som går i skolan, och alla andra som inte är dunderförkylda kan gå och gyma.. Är så stört avis, vill ha sönder muskelfibrer och känna blodsmak i munnen för att man tagit i lite för mycket. I so miss it.


Är hemma hos härliga Christoffer, har varit en mysdag, så underbart att jag inte ens kan tro att det är sant. Han är och gymar den busen, jag sitter kvar hemma och dricker te, nej jag ska inte klaga, I love it. Let's drink it up! Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0