Istanbul - Lub Natsi

Frukosten är klar! Japp det är den, igårkväll vart det inte som planerat, nämligen dans på Rose. Natten slutade på Herby James, ehm, mina öron, ajaj. Men det blev en härlig middag tidigare på Tgif med Ebbs, Sean, Putte och Christoffer iaf. Älskar inredningen, hela idén och hela resturangen, så mysig musik också. Tgif håller liksom standard, som Hard Rock ungefär, även om de har olika stilar. Ohwell.

Min dröm-man ligger fortfarande avklädd i min säng och snoozar, isn't that wonderful? Bigsmile*

Ohwell. Nu är äggen klara. Varje frukost är det, 2 ägg, fibergröt med kanel på, and a cup of White raspberry tea. Inte så färgglatt men, I gotta eat. Whatever. Idag åker jag till Istanbul! OHYEAH BUDDY, ska bli shopping och god mat med the worlds greatest mami! It's gonna be awesome! That's that for now, arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0