What's in your head zombie?

I just love my days with you darling. Vaknade upp med en ängel bredvid mig imorse. Underbart. Det vart en tripp till IKEA för shopping av "soff-kudd-pallar" till min mini-bar-lounge. Ska bli så galet chill där inne, ett rum där jag kan hänga med bratsen och dekorera med mina dyrbara flaskor på väggarna, lovely.


Tredje dagen med Jack3d
, ett stört bra pulver som trycks i innan träningen. Första dagen var då jag kom hem från Istanbul, hade vart uppe fett länge och inte ätit något alls än 2 ägg, en knäckemacka och druckit Cappouchino, så det kändes bokstavligen som att det växte brännässlor under min hud. Inte så najs nej, men man ska dricka det ungefär 45-30 mi innan, jag drack det 10 min innan, så följde väl inte helt och hållet bruksanvisningen, whatever. Nu fungerar det galet bra, fokus fokus fokus. Jag tror mycket är psykiskt, eftersom det bara har gått 3 dgr, och man ska väl inte känna av någon större skillnad förens några veckor gått, whatever. I like it. Jack3d.

That's all for now. Arrivederci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0