All I know is I would have to face it, even though it was driving me crazy, and I hate it

Jag är helt slut, det är helt slut. Jobb imorgon också, men ingen träning, vill äga ett gym, no sleep only workouts. 


Var inne på Oasis idag, gosh I love to spend money on material thingies. Men känner att jag är mer kär i att spendera mina pengar i Paris, Stockholm är petit, och är för mig ganska smutsigt, dock så är jag smygkär i Gamla Stan, älskar att gå runt där, kan gå runt i flera timmar, hade någon att dela med mig förut men jag är inte lika rolig längre helt enkelt. Paris är stort i så mångas tankar, i mina tankar är det mitt andra liv, jag ska leva där ett tag innan jag dör. Frankrike och Italien, men Italy blir det när man vill ha ett lite större hus. Wow, just för de där sekunderna tänkte jag inte på dig. Jag behöver komma härifrån efter skolan, jag har så mycket jag vill ge och skaffa mig, men hittar inget intressant plugg här, språket är detsamma, kulturen är tillbakadragen och störd ibland. Visst France är drygt och ett land som vägrar prata engelska av någon dryg anledning, Italien är blondkåta och äter i flera timmar, men allt har sin charm. Jag vill hitta min charm, och jag tror inte jag kommer hitta den i Sverige. Av någon dryg och blondkåt anledning.

Arrivederci mon cheries.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0