Barbra Streisand



Är helt slut, strechar som en tok. Split och spagat here I come, undrar hur långt jag kommer efter 2 månader? Det är bara att strecha, strech it up a little! Är helt slut efter allt jobb, men mest slut efter de dåliga tider som är på mitt gym. Jag vill att gymet ska minst ha öppet till 23.00 på kvällarna, men icke, stänga halv tio är ju fint, b.u. Imorgon ska det drickas latte med en sjukt snygg brud, sweetepie Jessle, har inte träffat henne på vadå, mer än ett halvår? Man bör inte vara borta ifrån varandra så länge om man har så trevligt tillsammans, WORD. Sedan blir det jobb till 22, och därför borde gymmet vara öppet till midnatt iaf? Jag kanske ska köpa ett gym istället, slipper man stämma in alla jävla tider.




Men nu kan det väl bara bli måndag? Nu är jag för trött för att vara vaken. Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0