Pierre Dukan

10 timmar vart det inatt, hatade varenda sekund. Jag vill också inte komma ihåg mina drömmar som många andra gör, bara glömma bort dom som att jag aldrig drömt dom överhuvudtaget. Shit the same, jag har hittat någon Dukan-diet som har 4 olika faser, någon fransk snubbe som heter Dukan i efternamn som skapde den, bara proteiner första veckan, andra fasen varannan dag grönisar+protein och varannan dag only protein. 3 fasen ska pågå pågå i beroende på vad du gått ned, 1 kilo, en vecka. Fasen innehåller, proteiner+grönisar+kolhydrater. 4 fasen är livet ut, äta 6 dagar i veckan vad man vill, (och då får man ju se för vad det är man vill äta också) och 1 dag i veckan bara proteiner. Värt ett försök tycker jag, so why not.



Jag är inte den som kollar på vågen utan på styrka, uthållighet och faktiskt hur jag ser ut. Min familj har aldrig haft en våg hemma och tänker fan inte skaffa en heller, men jag kände bara why not. Let's give it a try, jag förlorar nog ingenting på det iaf, haha eller det är väl det man ska göra. Har redan förlorat och hoppas inte på någonting alls längre. Det blir som det blir helt enkelt.

Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0