There's no getting over your tiny hiny


Had some gorgeous girls over last night, vart Hamburgare á Michelle och hon stog även för desserten som bestod av en brownielängd direkt från 7eleven, chickt. Jag skapade med mina bartender kunskaper (som jag inte har) en Kir royal drink och en egen created shot med Absolut vodka Raspberri, Raspberry smak och grädde på toppen, posh. Vart efter många om och men Entourage som fick mig att dansa i några timmar, samma DJ som på Nype, han var bättre igår än de gångerna han spelat på Nype (de två HELA ggrna jag vart där haha) I liked it. Men det fattades ju en brat, men måndagar är fina.









Hoppas det blir fler gånger chicas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0