Abused for life, because of human race

Jag kan verkligen inte läsa eller titta på djurmisshandel, min moster har en tidning här hemma som jag tog upp och läste i kanske två minuter, började böla direkt, sen kanske Beyonces ballader inte var till största hjälpen att hålla sig direkt. Det finns så mycket man vill göra, något som man verkligen borde göra är något som betyder. Alltså att läsa om djuren och kanske se en blid gjorde verkligen inte mycket, det var att sätta sig in i situationen. Att se en björn med nedslipade tänder, utdragna klor och fastbunden kort runt halsen, helt försvarslös, bli attackerad av två arga hundar, tränade att döda och sikta mot björnens känsliga nos i ett jävla nöjessammanhang är absurt och hemskt. Jag vill seriöst bara ha ihjäl de människor som gör så mot djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0