Blessed blessed blessed blessed blessed

Blessed in the morning, blessed in the evening.

Oh snap, min helg har varit underbar! I fredags vaknade jag upp hos Rebeccahoney ute på Munsö, mycket trevligt ställe, man blir helt fylld må-bra-känslor när man har varit med Rebecca på hennes gård huhu. Fredagkväll spenderades med the worlds most beautiful thing ever alive, bio på Heron City, TRANSFORMERS 3, ah ma gad. Nördvarning jag vet, men jag är helt såld på robotarna som blir till snygga bilar, oh.


Lördagen vart fylld med vin och mys, det kan väl inte bli bättre? Natten avslutades med den gosigaste sötnosen, oh så glad jag är för att jag träffat dig! Galet.

Nu ska jag dricka upp teet här så man kan dansa lite, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0