Killahsister

Kära syster, min lillasyster.
90 procent av tiden är du en bitch. Jag kommer alltid vara the Queen bitch, men du är nära inpå att synca mig ibland to be honest. När jag skäller på dig är det för att jag vill att du ska få lika mycket skäll som jag fick när jag var liten, och för ditt egna bästa. Sen också för att det behövs, att claima mina dyrabar ägodelar som mina smycken och kläder är inte alltid ok. Men jag kommer alltid att älska dig, ibland för att jag är din syster och då måste man göra det, men oftast för att jag ser en liten mig i dig, och jag älskar ju mig själv, eller? I mina ögon kommer du alltid att vara min lilla skit, och du är den mest underbara skiten jag vet. Jag älskar min lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0